måndag 14 juni 2010

Ny blogg!

Hej! Nu finns jag även här! Under Made by bolin of sweden visar jag alla mina smycke!
Jag gör mest armband, örhänge och berlocker till halskedjor. Kom gärna med önskemål på färg och utformning om du inte hittar det du söker. Priser är om inget annat anges 200:- per armband, 75:- för örhänge och 100:- för berlock. Alla priser inkluderar frakt!


Jag ställer även upp och håller smyckestunder vid tjejträffar, möhippor etc. Är du intresserad av det hör du av dig via min mail!

Jag kommer fortfarande att blogga under bolinofsweden! Välkommen dit också!
Made by bolin of sweden kommer att uppdateras under kommande dagar med bilder på smycke som finns färdiga och väntar på nya ägare - titta gärna in här då och då.

1 kommentar:

  1. Kul med en egen sida med alla dina fina smycken!
    Lycka till med försäljningen!
    Kram Anneli

    SvaraRadera